Biznes / Finanse

Katalog – niezbędnik w Twoim sklepie!

Katalog – niezbędnik w Twoim sklepie!
Katalog – niezbędnik w Twoim sklepie!

Pomimo tego, iż cyfrowa era ma się bardzo dobrze i z roku na rok coraz prężniej się rozwija, klasyczne katalogi wciąż cieszą się sporą popularnością w wielu branżach. Dlaczego tak się dzieje?

Najważniejsze zalety katalogów

Katalog pozwala na przedstawienie oferty firmy w całej okazałości – nie musisz ograniczać się do kilku produktów bądź usług. Reklama internetowa jest konieczna, jednak to właśnie namacalny katalog daje przewagę nad konkurencją. Wielu klientów, zwłaszcza tych tradycyjnych wciąż nie przepada za wirtualnymi zakupami. W katalogu możesz nie tylko przedstawić swoją firmę czy umieścić ofertę, ale także zainspirować klienta, szczególnie w branżach takich jak nieruchomości czy wystrój wnętrz. Profesjonalnie stworzone katalogi dodają prestiżu i wzmacniają więź z konsumentem – w końcu przeglądanie katalogu jest bardziej osobiste niż szybkie przewinięcie strony internetowej.

3 pomysły na katalog dla Twojej firmy

Jeśli przekonał Cię zamysł katalogu, prezentujemy 3 pomysły na katalog. Możesz znaleźć je na stronie https://chroma.pl/pl/wizytowki.

Katalogi klejone PUR

Klasyczny, elegancki katalog, znany i lubiany przez tradycyjnych klientów. Prosty pomysł stanowi doskonałą bazę pod Twoją kreatywność – to Ty wybierasz wszystkie szczegóły. Zaczynając od dowolnego formatu, przez rodzaj klejenia, po luksusowe uszlachetnienia okładki.

Katalogi szyte

Solidność szytych katalogów przekłada się na ich wyjątkową jakość i profesjonalną prezentację Twoich produktów bądź usług. Oprócz dowolnej personalizacji (podobnie jak w przypadku klejonych katalogów), masz do wyboru dwa szycia: zeszytowe bądź oczkowe (tzw. eurozszywka).

Katalogi szyte w formie menu

Ciekawa odmiana dla klasycznych katalogów szytych. Zazwyczaj nie mają wielu stron – wiąże się to z ich przeznaczeniem. Zwykle wykorzystywane są do prezentacji dań czy napojów w restauracjach, barach czy kawiarniach. Jakościowe menu przekłada się na zadowolenie klienta – nie od dzisiaj wiadomo, że „jemy oczami”.

Jeśli chcesz się dać poznać klientowi, podnieść prestiż swojej marki lub dać się wyróżnić wśród konkurencji, katalogi będą świetnym wyborem.